´Viborg HK er indbegrebet af imponerende sportslige resultater og traditionsrige fortællinger. Desuden går klubben forrest med ambitiøse projekter, hvor både bæredygtighed og socialt ansvar er i fokus. Det er alt sammen noget, som klubben formår at omdanne til massiv medieopmærksomhed, hvilket betyder, at sponsorer og samarbejdspartnere kan opnå en meget stor eksponeringsværdi´.

Sådan siger Caroline Lyhne Hansen, når man spørger, hvorfor hun søgte stillingen som Kommerciel chef for Viborg HK.

Hun var egentlig ikke jobsøgende men udsigten til at udvikle nye koncepter og forretningsideer sammen med såvel eksisterende som nye sponsorere og partnere, kunne hun ikke stå for.

Da Caroline Lyhne Hansen i sin tid var færdiguddannet som salgsassistent, skabte hun hurtigt så gode resultater, at hun blev tildelt ansvaret som store manager, og nu rykker hun så til stillingen som Kommerciel chef fra rollen som medierådgiver ved Mediehuset Viborg. Om dette skifte siger hun:

´Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at dette job skulle være mit. Jeg har opbygget et rigtig godt lokalkendskab og har længe været fascineret af Viborg HK´s måde at arbejde med både det sportslige og forretningsmæssige perspektiv. Viborg HK er et stærkt brand, som i bund og grund handler om de store oplevelser, man får ved at være en del af VHK-fællesskabet. Jeg glæder mig til at blive en del af det hold, der dagligt gør sig umage for at sikre den bedste platform for de mange sponsorer og partnere, der involverer sig i Viborg HK´.

Hun starter i stillingen pr. 1. maj ,og du er velkommen til at kontakte Caroline Lyhne Hansen på telefon 23469454.

0
0
0
s2smodern