Peter Larsen Kaffe har forlænget samarbejdsaftalen hos VHK og indgået aftale omkring ”Det Grønne Kort”
Når Viborg HK løber på banen fredag aften, vil det blive med Peter Larsen Kaffe i midten
´Vi har udviklet vores sponsorat med nye elementer og dekoreret midtercirklen med vores karakterer, som visualiserer mangfoldigheden iblandt os, som rummer inklusion og ligeværdighed - præcis som ”Det Grønne kort”. VHK er en oplagt samarbejdspartner med samme værdier som os, og det er netop dette værdimatch der ligger i Det Grønne Kort.
“Det Grønne kort” er en klausul, som vi har indgået. Det er et tillæg til den gældende sponsoraftale, som indeholder fire forpligtende punkter, som skal sikre et fælles fokus på lige rettigheder for alle, nultolerance for krænkende adfærd, nedbrydelsen af tabuer og sportsmanship.
Vi kender alle til både det gule og det røde kort. Med Det Grønne Kort gør vi det til en fælles indsats, at sikre fælles fokus på en meget vigtig sag. Det Grønne Kort sætter ikke bare retningen - det er også en kontrakt og en forpligtelse, som vi står til ansvar for. Hos Peter Larsen Kaffe ønsker vi via sporten at udtrykke og kæmpe for de værdier, som vores virksomhed er skabt af og som vi arbejder for hver evig eneste dag´ fortæller Sidse Bonfils, Brand marketing specialist ved Peter Larsen Kaffe
’Vi er stolte af, at vi har indgået en ny 2-årig udvidet aftale med Peter Larsen Kaffe. Midtercirklen er det mest synlige element i arenaen, og det betyder noget, at det netop er Peter Larsen Kaffe, der ligger der, for det er jo en lokal virksomhed med stor bevågenhed og som enhver viborgenser kan identificere sig med – og så er det også et virkelig flot logo, der omfavner de værdier som både vi og Peter Larsen Kaffe står for’ fortæller Malene Yding, salgschef i Viborg HK.