Med stor auktion tager hele byen igen ejerskab for klubben

I disse dage er Jens Steffensen, Malene Yding og en stor flok af klubbens ambassadører ude for at indhente produkter og serviceydelser til en storstilet auktion, hvis indtjening går direkte til byens grønne piger, og der er stor interesse for at bidrage, fortæller Jens Steffensen:

´Når vi holder en auktion som denne, er der ét mål: at hente penge ind til klubben. Men dette tiltag sættes ikke i gang fordi, vi står i en situation, hvor vi mangler penge - derimod gør vi det fordi, vi kan se, at der er så godt styr på driften, at vi med et forholdsvis lille ekstra beløb til budgettet, kan styrke klubben allerede i den kommende sæson.

Jeg tror, at der er mange, der har oplevet, hvordan klubben er ved at rejse sig igen. Vi har en tilskuerfremgang på 28 % sammenlignet med sidste sæson, vi har også fået markant flere samarbejdspartnere, og vi ser også en stigende interesse for at komme i loungen.

Nu, hvor vi er ude for at indhente produkter og serviceydelser til auktionen, bliver vi også mødt med stor velvillighed, og det glæder os rigtig meget, og skal vi styrke sporten, skal vi have penge i kassen .. for vi kommer ikke til at bruge penge, der ikke er der´.

Fra ultimo maj til primo juni kører Viborg HK auktion på damonline.dk, hvor alle kan byde på de mange produkter og serviceydelser.

Målet er, at auktionen skal indbringe kr. 250.000, der går direkte til styrkelse af truppen og dermed Viborg HKs chance for at styrke sin position i håndbolddanmark.  

VIL DU BIDRAGE?

Byens butikker og øvrige erhvervsliv bidrager med alt fra gavekort, brugskunst, en håndværker for en dag, en ´klip & farv´, en skruemaskine, en trailer og meget andet.

Hvis vi skal nå målet, skal vi have meget ind på auktionen, og derfor opfordrer vi ALLE til at overveje, om netop din ydelse kan komme på auktion (frisør, advokat, tømrer, maler, revisor ) og til at kigge, om der står noget på lager .. der måske har stået der længe, og som andre kan få gavn af.

Produktet eller ydelse skal grundet administrationsomkostninger have en min. værdi på kr. 500,-

Det eneste, vi har brug for fra dig er:

  • Overskrift: Hvad er gaven/produktet/ den ting I vil donere?
  • Værdi af gaven/produktet/ den ting I vil donere
  • Kort beskrivelse af gaven? (eks: en arbejdsdag fra vores elektriker – eller 3 flasker vin)
  • Hvordan aktiveres/afhentes gaven? (afhentes hos jer / hos VHK / bookes)
  • Vedhæft et billede af gaven samt logo

Hvis I vil bidrage eller har spørgsmål, er I velkomne til at kontakte Malene Yding på 21573767 / malene@vhk.dk eller Jens Steffensen på jens@vhk.dk

Auktionen afvikles i samarbejde med Damonline. Auktionen bliver først synlig fra starttidspunktet: 27. maj