Ekstra sødt sponsorat til Viborg HK

Når første halvleg fløjtes af, og Viborg HK´s VIP-klub medlemmer går til pause, er det med udsigten til ekstra forkælelse til kaffen. Vores Bager og Viborg HK har nemlig indgået en sponsoraftale, der bl.a. betyder, at der fremover bliver serveret kager fra Vores Bager i Heidi Astrup Loungen, hvor VIP-klub medlemmerne søger ned for at få forfriskninger mellem første og anden halvleg.

Caroline Lyhne, kommerciel chef i Viborg HK glæder sig over, at så mange får glæde af samarbejdet:

´Når vi nu kan servere lækre kager til kaffen, er det jo med til at højde den samlede oplevelse af at komme til håndbold. Desuden er det altid positivt, når vi som her kan lægge lag på et sponsorat og bruge vores samarbejdspartners ydelser eller produkter til at aktivere sponsoratet´.

Velgørende projekt

Vores Bager er også en del af det projekt, som Viborg HK tog initiativ til før sommer, hvor der blev solgt genbrugsmøbler i butikken Grøn Fornuft – et projekt der i weekenden resulterede i, at flere end 100 herboende ukrainske børn og familier var inviteret til fælles morgenbrød fra Vores Bager og efterfølgende leg og bevægelse i hallen.

Høj kvalitet og ingen prisstigninger

Vores Bager ligger på Vestergade i Viborg. De bager alt fra bunden og laver stort set alle andre produkter i bagerbutikken selv – fx er marmeladen også hjemmelavet. Det koncept er med til at holde omkostningerne nede i et marked, der ellers er præget af prisstigninger, og indehaver og bagermester Jeppe Frederiksen har netop meldt ud, at han ikke kommer til at sætte priserne op i 2022:

´Vi bruger ikke mixprodukter, da vi laver alt fra bunden. Derfor har vi ikke fået de helt store prisstigninger på vores indkøb. Når vi laver alt selv, går der meget tid med det, så timelønnen er da mindre, men vi holder skindet på næsten, og samarbejdet med Viborg HK ser jeg som en investering. Jeg synes, at Viborg HK står bag mange gode sociale projekter, som jeg gerne støtter op om, og når jeg serverer kager i loungen til kampen, ser jeg det som et udstillingsvindue, som jeg håber betaler sig på den lange bane med øget kendskab til vores gode kvalitet og selvfølgelig et øget kundegrundlag´.