SALGS- OG EVENTKOORDINATOR

Vi er på en mission. Vi vil bringe Viborg HK ansvarligt tilbage mod verdenstoppen,

– vil du være med?

En realisering af missionen kan kun lykkes, hvis vi formår at fortsætte den positive udvikling, klubben er og har været inde i de seneste sæsoner, og det er her, du kommer ind i billedet.

Vi har brug for en koordinator, der kan supportere salg, aktivere vores samarbejdspartnere, række ud til nye samt ideudvikle, planlægge og eksekvere indtægtsgivende events og aktiviteter.

DINE ARBEJDSOPGAVER:

Ambitionerne er høje i Viborg HK, og vi har igennem de seneste to sæsoner fået flere partnere i klubben og flere tilskuere i hallen. Den udvikling ønsker vi at forsætte, da det er fundamentet for hele den sportslige udvikling, hvor vores langsigtede mål er at komme tilbage mod verdenstoppen.

Derfor søger vi en kollega, der brænder for at vedligeholde og udvikle eksisterende partnerskaber bl.a. igennem aktivering af sponsoraftaler og igangsætning af events, hvor flere interessenter tilgodeses. 

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Planlægning af, invitationer til og afvikling af partnerarrangementer herunder bl.a. morgenmøder, partnermiddage og diverse netværk.
  • Afholdelse af møder med klubbens samarbejdspartnere bl.a. med henblik på aktivering af sponsorat f.eks. igennem Match Partner.
  • Afholdelse af større events hvor f.eks. både VHK, Viborg Kommune og Viborg HK Forening er aktører.
  • Udarbejdelse og publicering af content til hjemmeside og SoMe med de partneraktiviteter, vi afholder.
  • Udarbejdelse af korte artikler og billeder til brug for præsentation af f.eks. forlængelse af sponsorat, opgradering og nye partnere.   
  • Udarbejdelse af fondsansøgninger i samarbejde med Viborg HK Forening.
  • Ad hoc-opgaver i forbindelse med hjemmekampe og øvrige aktiviteter

Du vil indgå i administrationens mange forskellige opgaver, hvor vi hjælpes ad. Du vil også få stor kontakt med vores samarbejdspartnere, fans og frivillige, hvorfor du skal være god til at omgås andre mennesker og navigere i en hverdag med mange aktiviteter.

DIN PROFIL:

  • Du har en god energi og er bevidst om, hvad du kan bringe til bordet.
  • Du er ikke bange for at prøve nye ting af og accepterer, at vi asfalterer, mens vi kører.
  • Du er uddannet indenfor salg, events eller marketing.
  • Du har erfaring med salg og kundepleje.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med afholdelse af større events.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med fondsansøgninger.
  • Du har erfaring med forskelligartet kommunikation, skriver korrekt dansk, kan skrive korte artikler og tage en video og et billede og bruge det på vores hjemmesiden og SoMe.
  • Du er vant til at omgås mennesker og evner at favne bredt.

VIBORG HK

Foruden ligahold, trænere og sundhedsstab, er vi tre medarbejdere i administrationen. Vi holder til i BIOCIRC arena og har derfor tæt kontakt til ligaholdet. Her er højt til loftet, og vi har det sjovt. Fleksibiliteten og kreativiteten er stor, og har du et godt personligt drive, får du plads til at udfolde det.

ANSØGNING

Ansøgningsfrist er d. 21. marts kl. 12.00, og vi forventer at afholde samtaler i uge 13.

Ansættelse pr. 1. maj 2025.

Arbejdstiden for stillingen er 37 timer om ugen, men du skal være opmærksom på, at arbejdstiden er skiftende, og aftenarbejde / weekendarbejde må forventes ind imellem.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Malene Yding, tlf. 21573767

Ansøgninger mærket ´Salgs- og eventkoordinator´ mailes til malene@vhk.dk