I denne sæson har der været rig mulighed for at følge Viborg HK's ligadamer, når de har spillet kampe i Primo Tours Ligaen, EHF Cuppen og Santander Cup. TV interessen har været stor for Viborg HK's kampe, hvilket er afspejlet i de tal, der nyligt er offentliggjort på Divisionsforeningens hjemmeside. 18 gange er Viborg HK's kampe vist på en af TV2's kanaler, hvilket betyder, at Viborg HK er det hold, der er vist flest gange på TV2s kanaler i denne sæson. Tallene afspejler den store interesse der er for Viborg HK's produkt, men så sandelig også, at klubben sportsligt fortsat hører til blandt de førende hold i Danmark. En påstand, der bakkes op af de resultater holdet i denne sæson har vist med deltagelse i EHF Cuppen, Final 4 og dameligaens slutspil, hvor det blev til en fjerdeplads. "Det er dejligt, at interessen for vores kampe er så stor. Vi synes selv, at vi har et godt produkt og et hold med en spændende blanding af profiler og unge spillere, der tager chancen når den byder sig. Jeg tror det er en af de faktorer, der gør, at vi sammen med FCM og NFH ligger i toppen hvad angår antallet af TV-kampe. Derudover har vi også en fantastisk hjemmebane i VIBOCOLD Arena, hvor der er plads til mange tilskuere og gode betingelser for produktion af TV," siger direktør i Viborg HK, Henrik Dahl. Effekten af de mange TV-kampe mærkes også blandt klubbens nuværende og potentielle sponsorer. "Generelt er det en fordel for klubberne og sponsorerne, at håndbold vises i så høj grad på TV. For de landsdækkende virksomheder har et sponsorat der synliggøres på TV stor betydning. Derfor er det også en fordel, at vi med statistisk og seertal kan vise, at vi ligger i toppen blandt holdene i dameligaen. Qua Viborg HK's historie og fortsatte placering blandt topholdene i dansk håndbold har vi et genkendeligt produkt, som virksomhederne ved hvad leverer. Betydningen af dette kan ikke undervurderes, da det gør det lettere for os at tage kontakt til virksomheder rundt i landet," siger sponsoransvarlig i Viborg HK, Anette Pedersen.